Derslerdeki Başarıyı Arttırmak İçin Nasıl Beslenmeli ?


Bazı kişiler için sorun olmasa da bazıları için büyük sorun teşkil etmekte derslerdeki başarı. Günümüzde de ders başarısı geleceğimizi doğrudan etkilediğinden bu konu önemli. Tabi ki derslerdeki başarıyı arttırmak için sadece beslenme yeterli olmaz. Düzenli çalışma, tekrar alışkanlığı, motivasyon gibi faktörler de bu işin içerisinde.

Yazımızda bu sorundan muzdarip olanlar ve merak edenler için ders başarısını arttırmak için nasıl beslenmemiz gerektiğini anlatacağız.


Kahvaltınıza Dikkat Edin

Kahvaltı güne başlamak için şüphesiz en önemli öğün. Bu öğünde nasıl beslendiğiniz derslerdeki durumunuzu etkileyebilir. Rahatsız edici gıdaların ve zararlı besinlerin tüketimi derslerdeki motivasyonunuzun ve dikkatinizin dağılmasına neden olabilir.

Doğru beslenme şekli ise kahvaltının her besin grubundan yeterince olandır. Kahvaltıda mutlaka yumurta, peynir bulundurulmalıdır. Bunların yanında ceviz, tam buğday ekmeği ve zeytin de tercih edilmesi sizi olumlu yönde etkileyecektir.

Haftada İki Kez Balık Tüketmeye Çalışın

Haftada en az iki kez balık tüketirseniz balıktaki omega-3 sizin hafızanızı güçlendirir ve öğrenmenizi kolaylaştırır.

Herhangi Bir Sebeple Çikolata Tercih Etmeyin

Evet bu konuda bir çok kişi yanılıyor. Çikolata bilinenin aksine motivasyonu azaltıyor. Bu olumsuz etkisinin yanında kan şekerinizi aniden düşürerek konsantrasyonunuzun bozulmasına, yorgunluk ve uyku haline neden oluyor.
Google Plus

About Techno Flu